tisdag 24 november 2009

Marie Antoinette i sovrummet



Såg precis Lulu Carters tolkning/inredning på 1700-tals vis i 2000-tal tappning i "Äntligen hemma". Många håller nog inte med mig när jag säger att den här kvinnan har stil. Blanda inte ihop det med hennes lite småporriga karisma , så att du glömmer bort det hon faktiskt är jävligt duktig på. För det är hon. Mångsidig och träffsäker. Dessutom tycker jag att hon gör helt rätt som spelar på sin sensualitet. Tyvärr råder en sådan hård attityd mot kvinnor, hur det ska vara, se ut  eller inte vara och inte blir det bättre på ålderns höst. Hon som är så gammal. Urgh..Vilken äcklig tant osv. Tror hon är något osv. Självklart är man något. Det är man alltid. Sådeså! - Go go Girl!

Jag retar mig mer på de som dömer än de som vågar sticka ut och det gör den här människan.
Kan inte säga att jag förespråkar varken skönhetsoperationer eller porriga looks på någon.(Oavsett ålder) Det är verkligen inte mina egna starkaste attribut och inget jag någonsin spelat ut själv (läs;för ful för media)men Lulu Carter är hundälskare så därför förlåter jag henne *ler*
Jag behöver varken blunda för henne eller hennes inredningstil. Sådeså!

Bilderna är härifrån, by the way

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar