fredag 27 november 2009

Olsson & Jensen Inredning







Eftersom jag har svårt att släppa mitt 1700-tal kan jag inte sluta fascineras av allt som hör den tiden till.
Nu har jag hittat ännu en inspirationssida som spinner mycket på den världsbilden. Jag fastnade givetvis för kuddarna med porträtt eftersom jag nästan är besatt av gamla tavlor med spännande blickar som vittnar om en svunnen tid, så olik den tid vi själva lever i och det i sig lockar mig enormt. Kalla det verklighetsflykt eller vad ni vill men ett behov är det i vilket fall som helst och jag njuter...
Det är inte så att jag köper allt jag ser, det har jag verkligen inte ekonomi för. Inte ens vårt radhus skulle göra sig i slottstil. Så långt har det inte gått.  Kuddar med motiv typ dessa ska jag kolla upp. Under tiden fyndade jag den här gamla änglakändisen i grovt gobelängtyg för ett tag sedan.

för 65 kr på Tradera. Välkommen hem, vännen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar